Returnering

HVOR LANG ER MIN FORTRYDELSESRET?

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på websitet. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. 

HVORDAN RETURNERER JEG EN ORDRE?  

BEMÆRK venligst - Varer købt på vores webshop kan ikke returneres i vores fysiske butikker. Ønsker du at returnere en online ordre, skal dette ske ved at følge returvejledningen. Det samme gælder for varer købt i vores fysiske butikker – disse kan kun byttes eller returneres i butikkerne. 

Returnering af en ordre (eller dele af en ordre) vil kræve et returgebyr på 29 DKK. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.

OBS! Vi gør desuden opmærksom på, at vi ikke er ansvarlige for eller erstatter returvarer, der ikke er købt på Landsholdsshoppen.dk.

1. BRUG DIN RETURLABEL

Anvend den vedlagte returlabel, hvis du ønsker at returnere din vare. Er din returlabel bortkommet, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice. Vi gør opmærksom på, at returnering af en ordre (eller dele af en ordre) vil kræve et returgebyr. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.

2. GØR DIN PAKKE KLAR TIL RETURNERING

Pak varen omhyggeligt og påsæt returlabelen udenpå pakken. Sørg for, at den kan ses tydeligt, og at hverken adresse eller stregkoder er dækket til. 

Vigtigt! Vil du sende flere ordrer retur, skal du sende ordrerne seperat, og dermed bruge det returlabel, der passer til ordrerne. Ellers kan ordrerne ikke refunderes.

3. RETURNERING
Aflever pakken på det nærmeste posthus eller pakkeshop. Det er vigtigt, at du husker at få en kvittering som bevis på din indlevering. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke. 

BYTTESERVICE
Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Derimod kan du returnere din ordre, og vi kan derfor refundere dit køb, så du kan lave en ny ordre på landsholdsshoppen.dk. Varer, købt på udsalg eller med rabatkode, kan kun bestilles på ny med samme tilbud, hvis tilbudspriserne stadig er gældende på shoppen.

Bemærk: Hvis prisen på sin bestilte vare sættes ned i forbindelse med udsalg under 24 timer efter, du har lagt din bestilling, refunderer vi differencen. Kontakt da vores kundeservice med dit ordrenummer. 

TILBAGEBETALING

Når din returnering er registreret på vores lager, vil vi hurtigst muligt behandle denne og refundere din betaling. Der kan gå op til 14 dage fra, at du afsender din returordre til, at vi har refunderet dig pengene. Så snart din returnering er blevet behandlet, vil du få en bekræftelsesmail fra os. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Bemærk, at der er længere transaktionstid på refundering til Paypal eller Mastercard. 

BEMÆRK:

Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi

- Du reelt har taget varen i brug
- Varen bærer præg af udefrakommende lugte såsom parfume eller røg eller viser anden tegn på brug/slitage
- Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
- Du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
- Du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.
- Varens plombering eller emballage mangler eller er i betydeligt forringet stand i en grad, der påvirker varens værdi. Emballageposer til tøjet må gerne åbnes.
- Du har tilvalgt spillertryk ved køb af en landsholdstrøje - disse kan ikke returneres

REKLAMATION

Den danske købelov stiller dig 2 års reklamationsret. Denne reklamationsret stilles af den forhandler, som har solgt dig produktet. 

Har du købt et produkt på landsholdsshoppen.dk, kan du få pengene tilbage, hvis reklamationen er berettiget. Du kan reklamere ved at kontakte os via mail clubsupport@hummel.dk. Når du reklamerer, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad reklamationen er samt vedhæfte billede af reklamationen. Afhængig af din konkrete situation, vil du modtage videre instrukser. 

Har du købt varen ved en af vores forhandlere, bedes du rette henvendelsen til dem. Forhandleren vil herefter behandle reklamationen i henhold til deres reklamationspolitik. Vi har desværre ikke mulighed for at håndtere reklamationer på varer købt ved andre forhandlere end landsholdsshoppen.dk. 

DEFEKTE VARER

Har du modtaget defekte varer, skal du benytte samme procedure som beskrevet ovenfor ift. reklamation.

FORKERTE VARER 

I tilfælde af, at du har modtaget forkerte vare eller størrelse i forhold til det bestilte, bedes du venligst kontakte kundeservice og returnere varen. Vi kan desværre ikke eftersende dine rigtige varer. I stedet refunderer vi dine penge, og du kan bestille på ny med de samme igen.

OBS: I disse tilfælde er returomkostningerne er naturligvis gratis.

KLAGEADGANG

Hvis du ønsker at klage over en vare købt på landsholdsshoppen.dk kontakt da vores kundeservice på tlf. +45 88 70 49 50 eller via e-mail på clubsupport@hummel.dk.

Hvis du ikke er tilfreds med resultatet af din klage rettet direkte til os, kan du kontakte:

Forbrugerklagenævnet
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby
Forbrugerhotline: 70 13 13 30
http://www.forbrug.dk/

Europæisk lovgivning bestemmer at alle webshops skal inkludere et link til Europa-Kommisionens Online Dispute Resolution platform. Klageportalen kan findes på følgende link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.